Monte Blue'nun yüksek standartlardaki hizmet kalitesini temsil edecek ve müşterilerimizle aramızdaki köprüyü kuracak, iletişimi güçlü bir "Müşteri İlişkileri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır. Bu rol, Stratejik Şirket Kurulumu'ndan Tam Kapsamlı Relokasyon'a kadar tüm süreçlerde müşterilerimize ilk andan itibaren destek olacak ve süreçlerin sorunsuz ilerlemesini sağlayacaktır.
Sorumluluklar
Potansiyel ve mevcut müşterilerden gelen talepleri karşılamak ve doğru bilgilendirme yapmak.
Müşterilerin ihtiyaçlarını doğru analiz ederek onları Monte Blue'nun ilgili hizmet birimlerine yönlendirmek.
Danışmanlık süreçleri hakkında müşterileri düzenli olarak bilgilendirmek ve beklentileri yönetmek.
Müşteri verilerini CRM sistemine doğru ve eksiksiz bir şekilde girmek ve takibini yapmak.
Müşteri memnuniyetini sağlamak için proaktif bir yaklaşım benimsemek.
Hizmet sonrası geri bildirimleri toplayarak ilgili departmanlara raporlamak.
Aranan Nitelikler
Müşteri hizmetleri, satış destek veya ilişkileri yönetimi alanında en az 2 yıl deneyim sahibi.
İnsan ilişkilerinde başarılı, sabırlı, çözüm odaklı ve yüksek ikna kabiliyetine sahip.
Diksiyonu düzgün, sözlü ve yazılı iletişim becerileri çok güçlü.
MS Office programlarını ve CRM yazılımlarını etkin kullanabilen.
Sunduğumuz Olanaklar
Karadağ'da pozisyonun niteliğine uygun, ücretsiz özel konaklama imkanı.
Oturum ve çalışma izinleri şirketimiz tarafından karşılanacaktır.
Rekabetçi maaş ve performansa dayalı yıllık prim.
Kapsamlı yan haklar: Özel sağlık sigortası ( 6. Aydan itibaren ) ve diğer sosyal haklar.
Sürekli gelişim fırsatları ve Avrupa'daki iş ortaklarımızla ilgili projelerde yer alma imkanı.
Farklı kültürlerden müşterilerle iletişim kurarak global bir vizyon kazanma şansı.